afterlife

nudu,,
var ju inte igår jag skrev här precis men ah, har inte haft någon lust alls att skriva nånting..
haft rätt mycket för mig också så det är ju också en av orsakerna.

men typ, påsklovet var ju ganska najs, välbehövligt om inte annat.
stockholm med amanda & jonis, massa mys med min älskling och tävling i bjursås..
det var ett trevligt lov vill jag alltså få fram!

just för tillfället så har jag god lust att bränna ner skolan eller nåt, så fruktansvärt trött på den är jag..
sen när man påminns om att man har ett helt år kvar så blir ju inte känslan positivare precis ._.
sommar nutack?! ge mig varma sommarkvällar med oskar :*

skönt att mina solglajjer har blivit snodda också, ASNAJS!!
den som har tagit de kan ju ge tillbaka de senast på måndag, TACK! fittunge.


ta mig hit nuva? helst igår men ah..


/ fior

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0