buddy holly

om ungefär 40 minuter sätter jag mig i bilen tillsammans med mamma och isak för att åka ner till stockholm (:
lämna isak hos min lite bigger than average bror som råkar vara pojkens fader :]
sedan ska jag och mina trevliga föräldrar ut och äta och sen ska vi kika musikal,,, som jag längtat!! jag älskar teater och framförallt musikaler :]
den börjar halv8 och efter den blir det nog bara mys hos pappa i lägenheten :)

morgondagen kommer bestå av lite kik i olika butiker och sedan bjuder pappa på sushi lunch, trevligt värre! :]
får se hur kvällen kommer att se ut, om söten kommer hit eller om jag åker till honom, nåt av det blir det iaf och jag längtar redan massa :*

men nu måste jag kila, packa i bilen och klä isak!
ha en trevlig helg, i know i will :]

slänger upp en bild på mig och baby också :*

han råkar vara finast och han råkar vara minminmin :*
älskling!

/ fior

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0