hokkaido

det är lite mer än nio år sedan jag flög för första gången i mitt liv..
jag minns att jag var det nervösaste barnet i hela världen när vi skulle gå ombord och jag kunde inte sova en endaste liten blund.
vi var påväg till malaysia,,
16 timmars flygresa och jag var helt skräckslagen, jag var livrädd för att planet skulle gå sönder och störta.
sov inte en blund på 12 timmar och inte en blund natten innan vi åkte till arlanda, så ungefär då det var 4 timmar kvar av flygtiden så började jag blöda näsblod, jag blödde och blödde och jag fick panik, blev rädd och grät..
flygvärdinnorna kom med is i stora plastkassar som mamma fick lägga mot näsan och tillslut så slutade det att blöda och efter det blev jag jättelugn och jag sov resten av tiden..

det var min första utlandsresa och jag längtar tillbaka dit nå så fruktansvärt, ta mig dit nu..
usch, jag blir nedstämd när jag tänker på att jag inte kan åka dit ;<


ta mig dit igen?

vet inte varför jag skrev ner det här nu men ah, sitter på teckenspråk och det är ju inte direkt toppenkul så,,
ska åka till klacken nu och informera om skolan och teckenspråkskursen jag läser, heido!
/fior

Kommentarer
Postat av: Nyhlin

HAH! jag ser de så jävla mycke framför mig. att vara rädd i konstant 12 timmar kan ju inte vara en höjdare hah :D

2009-04-24 @ 13:18:15
Postat av: hemlig beundrare

haru glömt bort din blogg? ;<

2009-05-03 @ 18:16:47
URL: http://elinjao.blogg.se/
Postat av: oskar

en väldigt hemlig beundrare som skriver ut sin url där ja :* smart. btw så älskar jag dig mest av allt sofie, ba såru vet <3<3<3

2009-05-07 @ 21:56:03
URL: http://oskarii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0