don't hold back

onsdag morgon och jag sitter i skolan på alternativ medicin ._.
jag och jenny fucking molander går inte ihop för fem öre, jag hatar henne och jag är helt övertygad om att hon hatar mig tillbaka! så ja, det är ju najs -.-

iaf, sitter och diskuterar en del problem med amandaw och josse, fan va mycket skit det finns och usch vad arg man blir när man får höra vad ens kompisar får utstå, blir riktigt förbannad!

snart äre sportlov också och det väntar en vecka uppe i höglekardalen tillsammans med mami unt papi och det är nu klart att erik följer med och gör mig sällskap också, kul att få umgås lite mer med kusseknusse :]
hoppas på en massa bra väder :)

på fredag åker jag iväg till gävle med gymnastiktjejerna och killarna och tränar och har det trevligt, det kan nog bli roligt :]

nu har jag engelska och jag måste börja jobba för att göra min presentation av Dolly Parton så intressant som möjligt, hon är en av de mest fantastiska sångerskorna jag vet så det här ska nog bli bra :)

imorn ska jag träffa min plupp, puss på det :*

gammal låt i know, men jag blir sjukt pepp av den.
 

/ fior

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0