friluftsdag på intåg

idag har jag vart sjukligt seg och hängig och jag tror det börjar smyga sig på en förkylning, det är inte precis vad jag längtar efter just nu men ah det får väl bli som det blir då :]
efter skolan åkte jag hem och gick till mammas jobb och satt mig och väntade på henne,, sen åkte jag, mamma och pappa upp och lämnade in min mobil på lagning så nu kommer jag väl inte få se den på de närmsta fyra(?) veckorna, härligt -.-
iaf,, sen kollade vi på lite olika teve apparajter för att se om det fanns någon som passade moi, men det var dåligt med det, ingen som jag tyckte var tillräckligt bra och fin, höhö :] får kika vidare på den fronten sa pappsen, och eftersom det är han som betalar så säger jag ju inte nej precis :] hah, va bortskämd jag lät, men det är jag inte :')

imorgon väntar friluftsdag i romme, jag och mina fina brudar blire eftersom jonathan svek oss ;(
men det kommer bli great trots att vädret lovar -12 och ingen sol :') vi gör det great!

det var väl pretty much it for now va :]
godnatt och sussa sött, det ska jag, och jag ska drömma om pluppie som är alldeles för långt ifrån mig för tillfället ;o :*

förresten, det är faktiskt ganska fint omkring skolan jag går på :]
nu är ju bilden tagen med mobilkamera så yey för kvalitén, men ah :]


/ fior

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0