liten kortis

det står inte riktigt rätt till i eriks huvud :')
försökte få honom att gå ner efter sin tandborste så han kunde göra sig klar så jag fick gå och tvätta mig och borsta bissingarna och eftersom jag tar sån tid på mig så tänkte jag vara snäll och låta honom gå före,,
nejmen då ska han börja dryga sig med att han skulle gå på ett villkor..
och villkoret löd; säg såhär sofie!

va vältränad du är erik!
vilka muskler!
en atlet!

ja and so on, och det var ju bara att säga efter honom så han skulle gå nångång och nu äntligen är han på toaletten och borstar sina tänder :'D

sen är det min tur sen väntar sängen :]
godnatt!

saknar oskar också hörrni, det är inge kul att vara utan honom ;<
PUSSpåhonom :*

/ fior

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0