min papi,,

är den bästa papin i världen :] jo det är sant, han är världsbäst!
jag sa till honom igår att jag så gärna skulle vilja åka nånstans med honom och mamma för att åka slalom och sånt i riktigt stora backar och bara få vara omgiven av snö och fina fjäll..
och idag när han hämtade mig vid bussen så berättade han att han hyrt en stuga i höglekardalen på sportlovet för min skull :') hur sweet är han inte min papi? han är grym :)

nu är ju frågan bara vem som känner sig manad att följa med oss och göra mig sällskap :]
för det vore ju trevligt med någon mer i min egen ålder också, hah :>

aja anyway, EJVOR, hur blir morgonkvällen? :'D
får tare på täschmäsch senare ikväll :]

menäh, bye, tip :]

/ fior

Kommentarer
Postat av: oskar

din stjärt!

jag har uppkörning på sportlovet, annars hade jag kunnat följa. vilka dagar ska ni va där? :o <3

2009-02-05 @ 17:06:06
URL: http://oskarii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0