off the record

usch vad dagarna går fort när man inte vill att de ska göra det ;o
som nu, jag vill verkligen inte att det ska bli lov justjust precis nu.. inte för att jag inte tycker det ska bli roligt att åka till höglekardalen men jag tycker det ska bli jobbigt att vara borta så länge..
det blir över en vecka utan min bebi och hur ska det gå?
då kommer ju naturligtvis inte dagarna gå lika fort som innan inte, nejnej, de kommer släpa sig fram ._.
uss, det visar sig om jag klarar mig eller inte ;o

iaf, var med oskar en sväng idag och det var lika bäst som alltid :*
och jag säger bara en sak,, den grabben kan, som ingen annan (a)
tihi :*

nu ska jag göra mig redo inför sängen och skriva en lista till mamma med allt hon ska handla till mig tills imorn och lördag :] men sovgott, det ska jag försöka med även fast plutten är typ aslångt bort ;o

herrrrå!

/ fior

Kommentarer
Postat av: oskar

jag är inge gay >:

meh, kan ju inte rå för att jag har uppkörning då ju ._. <3

2009-02-20 @ 15:01:10
URL: http://oskarii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0