pokerface

no he can't read my pokerface, nanana :]
den låten vill jag inte höra på ett tag efter idag, haha nejrå så farligt äre inte men ah,,
anyway, jag och min kusseluring har tapetserat om mitt rum idag, duktigtduktigt och snyggt blev det!
tack madde för att du ställde upp och gjordere :]

iaf så har vi jävlats och grejat i detta gamla jävla hus som är snett och vint tamefan överallt :'D
men vi lyckades jävligt bra tillslut och jag är ruskigt nöjd med resultatet :]

här får ni en liten överblick om ni känner för det;


det var väl allt för den här gången, nu väntar en varm och lång dusch sen blire sängen,,
och varför jag inte får lägga mig i sängen tillsammans med baby inatt är ju idioti, det borde inte få vara så ;o sådetså!

men iaf, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0