såhär på kvällskvisten

kom en känsla över mig, helt plötsligt bara, nivet det bara slår till?
hursomhelst så bara slog det till och jag kände hur himla mycket jag älskar min absolut bästa vän, amanda!

ni förstår nog inte riktigt hur jag känner inför henne, hon är bara så himla bäst, den absolut bästa vännen man kan tänka sig. och vi är så otroligt lika.
kommer ihåg första gången jag träffade henne, jag var sjukt nervös inför första skoldagen på gymnasiet eftersom jag inte kände en endaste liten person där, och vi satt oss och blev uppropade, hamnade i samma op-klass och gick upp med våra mentorer och jag satt mig vid en bänk, efter kom hon och frågade om hon kunde sitta brevid mig. och på den vägen är det liksom..

ju mer vi pratade ju mer insåg vi hur mycket vi hade gemensamt..
hur hon haft det i skolan och hur jag haft det i skolan och med tjejkompisar och så vidare, listan kan göras milslång skulle jag tro..
och nu, ett och ett halvt år senare, så behöver vi inte ens avsluta meningar vi påbörjar för vi vet redan vad den andra tänkte säga. och ibland blir det riktigt läskigt faktiskt när vi läser varandras tankar och säger samma saker exakt samtidigt, men det bevisar bara hur lika vi faktiskt är och hur bra vi passar ihop.
det känns som att vi känt varandra hela livet och det finns inte många som vet så mycket om mig som hon.
jag litar på henne till en kvintiljon procent, och för er som inte vet hur mycket det är kan jag berätta att det är 30 nollor i det talet och då kan ni ju sätta det i proportion till tex en miljon, fast egentligen kan jag ju inte sätta någon siffra för ingen räcker ändå riktigt till.
jag kan säga precis allt till henne och hon till mig och jag vet att det stannar hos henne om det är något sånt.
som jag skrev i början och det som jag vill få fram är ju att hon är min absolut bästa vän och jag skulle aldrig klara mig utan henne och släpper henne, det gör jag aldrig!

och jonathan vill jag också nämna när jag är igång, världens bästa jonathan!
blivit en väldigt nära vän på kort tid, utan honom skulle jag också gå under. <3

sommaren ´09, är våran sommar! 18 år med 3 dagars mellanrum och p&l med volbeat bla och mycketmycket mer ska bli så bäst, med alla de bästa som finns i mitt liv.
____________________________________________________________________________________


min oskar här nu och allt skulle vara perfekt!
men godnatt och sovgott iaf!

/ fior

Kommentarer
Postat av: Din Mandis!

Men hur söt är du egentligen?! Det är ju helt galet!

Jag är så fruktansvärt glad över att du valde om till omvårdnad i sista sekund! Som sagt, från första början så var det vi som "Va". Det var som att man hittade sin själ efter typ 16 år.

Ah nej jag är så sjukt glad över att vi har blivit så bra kompisar, du betyder massor!

Älskar dig FinaFie <3

2009-02-14 @ 10:46:29
Postat av: Din Fior!

Du är bäst baby, alltid!

Jag älskar dig mer än allt i världen min mandi <3<3

2009-02-14 @ 16:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0