urban

fantasin flödar, aarå ;o

iaf så var igår jävligt mys, åkte till pluppe och fick träffa honom igen efter en såhäääär lång vecka, det var bästbästbäst!
myste hela kvällen och natten, han är så gosig, min babe :*
idag så har vi mest slöat, han fjunade och hade sig, det var en mysig morgon, och det kan inte bli annat än mys med baby :*

åkte hem med halv6 tåget och nu är jag hemma själv och väntar på att kusinen ska komma hit så jag slipper vara själv :'D känner på mig att det kommer bli roligt, like always :)

nu kommer hon, bäst att springa ner och möta med ett asgarv :'D

herrrrrråva!
jag är seriös, såå seriös känner jag :')

charmig? det är väl bara förnamnet!


/ fior

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0