white lion

sådär då, då var man hemma igen,,
vart i gävle på träningsläger från igår till idag, var ju egentligen meningen att jag skulle stanna till söndag men åkte hem tidigare för att kanske hinna va med någon innan jag sticker till jämtland på måndag,,
men here i am :']
hemma alldeles själv och har inte gjort något vettigt alls sen jag kom hem, fantastiskt.

iaf, åkte med i emils bil till gävle tillsammans med emma och sofia och jag satt i framsätet och snackade musik med emil, som btw sjunger hur bra som helst, samtidigt som vi då och då sjöng oss en bit påväg.
emma och sofia lyssnade på musik hela vägen så de var inte så sociala precis :'D
men det gick fint ändå :)

kom fram till hallen vid 19.30 nånting och vi bytte om och började träna medsamma.
provade på både det ena och det andra som jag inte riktigt vill köra hemma på tumblinggolvet, men som faktiskt gick bra där, och vi höll på tills klockan blev kring 01.30. då släckte vi och sov.

vaknade vid halv9, böt om, åt frukost, borstade tänderna och sen var vi igång igen med träningen,,
jag tränade fram till 5, då kom mamma och hämtade mig åså åkte vi hem..

är helt slut i kroppen nu efter all träning och jag tycker jag gjort mig förtjänt av lite avslappning och gos, så kom bebe (a)

ah det var väl typ allt jag hade att säga nu :p
nu ska jag äta lite sallad sen kika film :*

godnatt!

/ fior

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0