förbannade morgon från helvete

helt galet vad trött jag var när jag vaknade imorse, fyfan, vaknade av att en leksugen isak klättrade upp i sängen tillsammans med ebba och hoppade på mig (!?!) och jävlar va jobbigt det var att vakna av det ._.
klockan var typ 08.00 när de kom in första gången sen efter det somnade jag om en liten stund..
åt en halv macka till frukost sen började jag må illa som en rutten räka och drack lite apelsinjuice och vilade en stund.. hah ända tills mormor började gnälla,,

mormor är en kärring som alltid ska skrika på mig, allt jag gör är fel och nu när jag är trött på en fredag klockan 08.00, när jag dessutom är ledig från skolan, tycker hon att jag är en lat ungjävel som vägrar hjälpa till, känns najs! .__.

aja, idag så är det lite fest på schemat, med lite brudar från klassen och det ska bli grymt, jag behöver en grym kväll nu!
drar till amandababe vid 3snåret och gör iordning mig hos henne och olle, tihi mys :)
sen drar vi vidare till warnbergskan :')

/ fior

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0