god jävla morgon

ååh, det är galet, jag är så jävla trött idag så det är bara helt insane, har aldrig vart så trött,,
somnade på bussen hemifrån och vaknade i säter när han precis skulle stänga dörrarna och åka vidare så jag fick panik och sprang av bussen, puh!
annars hadere ju blivit lite jobbigt om man så säger :')

somnade också på bussen från torget ut till skolan, helt galet, har som sagt aldrig vart så trött tror jag..

och en galet trött sofie + en cplärare i alternativ medicin är ingen bra kombination och det första hon får mig till är att bli irriterad och käfta emot henne, jag gillar inte att käfta eller bli irriterad men hon ger mig inget annat val, hon är helt seriöst dum i huvudet!

aja nu när hon lyckats få mig förbannad och ner i absoluta botten det första hon gör så känns det ju som att dagen bara kan bli bättre, och det hoppas jag verkligen den blir.
när jag tänker på att jag slutar halv12 så känns det lite som plåster på såren iaf :')

nej nu ska jag gå och köpa cola sen ut och ta lite frisk luft! tihi..

/ fior

Kommentarer
Postat av: oskari

jag var typ tröttast idag :o somnade 100 ggr på vår enda lektion och sov i några timmar hemma hos farmor, asskönt :*

2009-01-21 @ 16:55:48
URL: http://oskarii.blogg.se/
Postat av: fior

aw mysgosen då, jag skulle sovit brevid :*

2009-01-21 @ 19:51:47
Postat av: oskari

ja det skulle du :o

2009-01-21 @ 21:40:06
URL: http://oskarii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0