beautiful day

jag har hämtat mig från de ansträngande uppgifterna på matten i förmiddags och jag har hunnit med en lektion engelska b där jag var allt annat än seriös och jag ber verkligen om ursäkt för det mårten, jag var respektlös jag vet och jag är ledsen!
hah, första gången jag hört han lite irriterad åså vare bla pga mig :') hah, starkt sofie, starkt!
har också hunnit med att leka med pluppe efter skolan, det var great, oskar är ett jävligt bra sällskap, helt galet bra är han faktiskt :*

nu sitter jag hemma med en kopp te och pappa har nyss stigit innanför dörrarna och sagt hej, han är på bra humör, det glädjer mig, då slipper jag bli arg på honom! men han är snäll, jättesnäll är han, min lilla papi!
ska nog mysa ner mig i sängen och mitt duntäcke med en bra film snart, helst nån bra som jag redan sett så det inte gör något om jag somnar :'D

pluppe tog massa jättefula bilder på mig idag också och jag fick ta en (!?!) med våld, nästan (a) fick iaf nästan använda våld för att få behållaren när han kastade sig över mig och skulle ta bort den, men jag lyckades :')
ah, här är den iaf ;D han sa att han inte skulle prata med mig nåmer om jag visade den men jag som är så snäll liksom (a) PUSS



/ fior

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0