great day

godmorgon och godförmiddag, sitter i skolan och har medicinsk grundkurs, har ett stort arbete framför mig och borde väl egentligen sätta igång men det är ju så himla mycket lättare att skjuta upp det lite till och lite till,, sen så tillslut så står man där med skägget i brevlådan och har inte gjort ett skit men ah,,
svenska redovisning idag också och jag har inte förberett mig ett dugg, men man får väl ta fram sina babblar skillz, de brukar funka rätt bra :'D

har nyss kikat på en film på psykologin också, och nu väntar en utvärdering ur en psykologisk synvinkel, verkligen jättegreat, jag längtar redan .__.

men typ ha en bra dag eller nåt, nu måste jag sätta igång lite kanske :')

/ fior

Kommentarer
Postat av: oskar

vadå inget val :o

tvingarn >:

2009-01-19 @ 11:56:58
URL: http://oskarii.blogg.se/
Postat av: fior

literå (a)

2009-01-19 @ 12:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0