jadu, vafan säger man?

halloj, gårdagen var trevlig, om än lite krånglig till en början,,
det var krångel med bussar från start till mål, men det ordnade upp sig med stil efter ett tag och tur var väl det.

jag och amanda var hos henne och gjorde oss iordning inför kvällens bravader, efter några hinder var vi sedan påväg!
då upptäktes det att sista bussen från henne redan gått så det var bara att knata på i 16- med strumpbyxor som enda skydd åt benen, hah uppfriskande var ju bara förnamnet!
gick från islingby till västra porten och åkte buss därifrån mot donken, snacka om skönt med värme..
vi sprang in på h&m och köpte lite grejs och sen så käkade vi litegrann på donken innan vi drog ut till andra amanda på tjärna ängar!

det var trevligt hos amanda, festen vi kom till efter henne var inte fullt lika trevlig så ah,,
men tack för en trevlig kväll girls, måste göras om!
you know amanda w, you and me against ... ah, duvet hur resten av ramsan låter ;D

nu ska jag snart få skjuts till oskar, trevligt värre!
hoppas ni får en trevlig kväll, (egentligen skiter jag i vilket bara jag har trevligt), för det ska jag ha :)
haha skoja bara men ah herrrrrrå eller nåt ^^

/ fior

btw, en bild från igår, ah nyktert vare ja, andra bilder kommer kanske sen :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0