leskiga drömmar

nu mina damer och herrar kan jag berätta för er att jag ligger i sängen och ska till att sova, ska bli skönt med tanke på hur trött jag egentligen är,,
pluggade lite matte nu på kvällen och när jag la mig i sängen så satte jag igång med min bokredovisning av "på liv och död" - historien om Micke Dubois,, ruskigt bra bok faktiskt, helt hemsk men samtidigt blev man jävligt lycklig när man lästeren!
så får se om madde blir nöjd med denna redovisning när den blir klar :]

aja anywho,, på fredag är både jag och pluppie lediga så imorgon tar jag tillfället i akt och sussilurar hos honom igen och vi ska hare så mysigt och gosigt så :*
njuta av en ledig fredag när man får vakna upp brevid oskar, åh micketmicket bra :*
ih han är mys, min pluppie (a)

bjuder på en gammal bild också i brist på andra,,
brunett var man för inte så längesen också ja :]

godnattva :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0