pokerface

godmorgonva!
jag är galet trött idag ;o
men jag har sovit hur skönt som helst, brevid mysgosen, tihi :*

var med mamma till falun igår och hämtade mina sista tapeter och sen stack vi till kupolen för att köpa nya täckbralllller till mig, hittade ett par dugliga som fick följa med hem och sen blev det en dunjacka också, mamma fick betala, snäll som jag är (a) ehe :]
efter det åt vi på donken, på mammas begäran och jag ställde såklart upp :p
sen så körde jag hem till pluppie och gosade massa hela kvällen, perfekt :*

nu har jag alternativ medicin och vi är i full färd med att koka ihop nå tigerbalsamstjaffs, fint det :]
slutar halv12 idag, känns bra!
aja byyyyyye

/ fior

Kommentarer
Postat av: Kaprate Kid

pluppie?

2009-01-28 @ 11:14:07
URL: http://kapratekid.blogspot.com
Postat av: fior

sir yes sir!

2009-01-28 @ 14:13:10
Postat av: oskar

host

hela kvällen OCH natten faktiskt! sådeså :*

2009-01-28 @ 21:03:14
URL: http://oskarii.blogg.se/
Postat av: fior

sant så sant mysgosen <3

2009-01-28 @ 21:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0