taha, jag har träningsvärk

aru, det var en jädrans dryg natt, jag vaknade och somnade hela tiden och jag sov fan inge bra alls,,
inge najs att sova själv heller, så jävla ensamt, usch va trist!!

och igår vare träning, koreografi till vårt fristående, gick faktiskt förvånandsvärt bra tycker jag, stolt över mig själv blev jag :') haha,,
mamma blev lite puppig efter träningen också men det är en annan historia och nu när hon blivit glad igen finns ingen anledning att beklaga sig över det genom att jämra sig här, right?

aja, nu sitter jag iaf på matte, 1;a & 2;a kvadreringsregeln och konjugatregeln, härliga tider .__. så himla kul är det, i'm having the time of my life during mina mattelektioner typ -.-
men så svårt är det ju faktiskt inte om man tänker efter lite, men för det krävs ju att man aktiverar den lilla hjärncellen man har och det kan ju vara drygt liksom :'D
haha nejmen nu börjar jag bli hungrig så jag ska nog rycka tag i amanda och knata ner till maten :)
och efter skolan ska jag leka med oskar, det blir great :]
hare brava!

/ fior

Kommentarer
Postat av: oskar

det blev great :o

somfan >.< :*

2009-01-20 @ 21:35:42
URL: http://oskarii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0