tjing

god eftermiddag kanske man säger vid den här tiden, eller?
ah saksamma, jag har nyss käkat frulle och ska strax slänga mig i duschen med lite musik i bakgrunden så man blir lite pepp inför träningen som är ikväll klockan sex, inte tränat på hela jullovet så undra fan hur detta ska gå :')

gårdagskvällen var väldigt trevlig, tackar oskar för det, riktigt trevligt sällskap :)
vi kikade film åså, kollade också på bilder från när han var i usa och jag är fortfarade lite suris för att jag inte fick se den sista bilden jag ville se ;(
hah ;D

nä nu sitter jag iaf hemma och ska slänga mig i duschen strax och sen göra mig iordning lite smått inför träningen sen städa lite på rummet :)

/ fior

Kommentarer
Postat av: oskar

haha, söt :) du får se den nästa gång? behövde liksom nånting att muta dig med för att du skulle vilja komma hit igen ju (a)

2009-01-18 @ 14:13:41
URL: http://oskarii.blogg.se/
Postat av: fior

men söt :'D

då ska jag få se den nästa gång också :]

2009-01-18 @ 14:51:59
Postat av: oskar

klart du ska!

2009-01-18 @ 15:38:24
URL: http://oskarii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0