toker

tror det är världens tröttaste sofie som gett sig in på att skriva några rader just nu,,
så galet trött så mina ögon snart blöder ;o
ska nog gå och borsta bissingarna och sova strax tror jag..

iaf, åkte ju som sagt till pluppie i torsdags eftersom vi båda var lediga från skolan på veckans sista vardag,,
alltid lika gos att vara med honom, och det var väldigt mysigt att få sova länge och sen vakna brevid den mysigaste som finns :] mihi :*
kom hem från oskar vid halv7 tiden och jag åkte hem och åt lite sen stack jag iväg igen för att träffa madde & natta en sväng. vi köpte godis sen satt vi oss på donken för natalie skulle tjocka.
jocke jobbade, trevligt trevligt att byta lite ord med honom :)
sen ringde tim och ville visa nya bilen så jag sa att han skulle komma förbi donken och sagt och gjort, han var förbi statoil och köpte snus först, tacka gudarna för det!
hah, det är lite småkämpigt att sluta röka faktiskt, men tur att pluppe har utvecklat en terapimetod enbart för mig (a) hih!

sen gick vi till natalie och kikade lite film sen gav jag upp och åkte hem, galet trött,,
det var väl typ derå :] nu blire sängen mina damer och herrar!

tett va söt han är min pluppie :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0