tttttisdag

jag känner att mina rubriker blir så otroligt intressanta och lockande, verkligen! men jag har ingen som helst fantasi ;<
haha :]

iaf så sitter jag på matte nu och har haft bild för en stund sen, jag grejade iordning en röd kaskelottval med vita fenor och svarta ögon, senitlera is the shiiiiiet, otroligt kreativ var jag :] allt på jonathans beställning :')
nej usch va jag känner mig oseriös idag, ehe :]

ingen engelska idag heller, känns bra då kommer jag hem tidigare och så ska jag rasta ebba sen iväg på solosång och efter det sticker jag med mami till falun och hämtar mina tapeter sen vidare till kupolen en sväng sen skjutsar hon mig till pluppie och så stannar jag där inatt, galet gos hörrni :)

nu ska jag göra det enligt min lärare "dagsfärska" provet i matte, kommer gå så jobbigt dåligt menäh ah :'D

tjarrrrå eller nåt :]

/ fior


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0