fri som en fågel

eheh, hej :]
härlig midsommar-stämning eller? höhö.
inte så värst om jag får säga det själv, vädret är ju inte att föredra och det är inte speciellt mycket som verkar hända,, menäh ah :)


jag fyllde hursomhelst år igår och det var skönt, mysigt, härligt, bäst och ah you name it :)
otroligt befriande och det känns ruskigt bra!
fick fina presenter och åt smaskiga tårtor :) klarade också teoriprovet inför körkortet på morgonen också, verkligen värt att tillägga, HUR jävla stor lättnad som helst :]
18 år, teoriprovet avklarat, uppkörning alldeles snart, peace&love nästa vecka och med p&l kommer också det fina vädret vi väntat på om man får hoppas och tro på vad prognoserna säger :)
känns riktigt bra :]

och btw, i måndags fyllde min bästa vän 18 också :))
har inte träffat henne efter att hon fyllt och det känns jävligt tråkigt..

nu ska jag och min förbannat underbara pojkvän oskar slinka ner i duschen och sedan göra oss iordning inför kvällen, vad det nu blir av den :)
ha en trevlig midsommar!

hejdå :)
/ fior

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0