put on

tjenixen, kul väder det har vart i ett par dagar va? ah förtjusande trevligt, verkligen!

men egentligen bryr jag mig inte så himla mycket om vädret för nu är det så att jag snart tillbringat en hel vecka tillsammans med oskar hemma hos honom.
vi har varit helt ensamma, hans mor och far flydde vardagen till turkiet för en stund, skönt för dem! jag skulle göra detsamma om jag kunde, det behövs..
men som sagt, en hel vecka ensam med honom, mys är väl det minsta jag kan säga om det!

18-års dagen närmar sig med stormsteg också, två små dagar kvar.. känns verkligen skönt!
och förhoppningsvis har jag körkortet kirrat inom en riktigt snar framtid också, om det går som jag vill och det får man ju hoppas, taskigt läge annars liksom.

annars då? nja, inte så värst mycket, har inom loppet av en vecka hunnit gå 3 ggr på bio ;o dyrt men bra som sjutton, med mysigaste sällskapet också såklart, oskar naturligtvis.
sett baksmällan, terminator - salvation och star trek.
kan rekommendera alla tre, i synnerhet den först nämnda, riktigt klockren!
kan också varna för att de sista två känns jävligt långa men de är helt klart godkända för bra det var de verkligen!

ja det var väl allt jag hade att säga för tillfället, så typ ha en skön sommar trots att solen lyser med sin frånvaro!
hejdo.

/ fior

Kommentarer
Postat av: oskar

förlåt om du blev besviken nu men det är bara jag som kommenterar :D du är som alltid mysigaste besöket och jag är så glad att jag har dig! skulle bo själv med dig jämt om jag fick som jag ville! ville bara säga det :) <3<3<3<3<3

2009-06-16 @ 21:48:29
URL: http://oskarii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0