take my body close

tänkte bara kika in för att berätta att jag är världens lyckligaste :*
jag har utan tvekan den underbaraste pojkvännen som finns,  så otroligt underbar är han!
han har vart här hos mig i två dagar och det är alltid lika mysigt att få vara nära honom :)
och imorgon ska vi på bio, det ska bli mysigt :*
så mysigt att gå på bio med honom, för jag tänker alltid på våran första bio tillsammans alldeles i början när vi träffades..
hihi, så underbart gosigt :* och varje gång jag ser honom komma emot mig eller titta på mig så pirrar det i magen precis som det gjorde då, åh om jag ändå kunde förklara hur jekla bra det känns!! åh hihi..

men hursomhelst, så älskar jag honom mest i världen och jag vill verkligen aldrig förlora honom <3

och jag är rätt säker på att han läser det här så,, PUSSPUSSPUSS på dig!!
hihi (a)

/ fior

Kommentarer
Postat av: oskar

alltså åh, jag dör!1 du är så sjukt underbar, underbarare flickvän går inte att ha, lovar! trodde seriöst inte det fanns någon som dig, alldeles perfekt för mig är du : imorgon blir jetemys med bio och sova hos dig sen : bara tanken får mig att pirra inombords, du är bäst babe! PUSSPUSSPUSS<3<3<3<3<3

2009-06-09 @ 23:48:29
URL: http://oskarii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0