blir matt

va äre här?

blir addad av någon på msn, svarar ja och det är en kille som berättar att han gör egen musik och han vill att jag ska lyssna påren.. fine by me, varför inte liksom?
skickar en rar fil och jag tar emot, under tiden frågar jag om denne har bilddagbok, så var fallet och jag kikade in lite snabbt,, och får se detta? wtf?


- bild borttagen -



rar filen blev klar och jag öppnade och GREAT en hel jävla drös med liknande bilder, toppen, precis vad jag ville ha!

asså vad tänker sånthär folk med? tar en massa bilder nakna med kuken i högsta hugg och bara ser allmänt jävla löjliga ut? ;o finns det ens någon enda en som njuter av att ha såna här människor på msn och få en massa bilder av?
jag är inte en av de iaf.
vafan, kan killen skaffa sig en brud eller vafan som helst så han får knulla av sig?
så han slipper trakassera folk med ekkl-bilder!!
jag blir förbannad.

godnatt!

/ fior

Kommentarer
Postat av: Henkii

haha, myys ;>

låg det något annat än bilder i .rar-filen, typ en .exe eller en .bat? tryck inte på den isf! det där är ett vanligt sätt att sprida virus..

så om du märkte att datorn börja ladda som fan eller nåt så är det skapligt misstänksamt.

2009-03-12 @ 12:57:56
Postat av: sandra

men för fan! :S

2009-03-12 @ 15:21:18
URL: http://misssandy.blogg.se/
Postat av: sofie

Henkii; jamen eller hur, verkligen mys ;p precis vad jag önskade liksom ^^

nej det gjorde det inte vad jag märkte och inte tröck jag på nåt konstigt annat så,, men tack för varningen, hade jag inte en aning om :]

2009-03-12 @ 20:57:49
URL: http://ffior.blogg.se/
Postat av: SmeX

finns ju massa slampiga tjejer på bdb :o då lär ju killarna också va lite slampiga! :>

2009-03-12 @ 23:57:12
URL: http://smexdesign.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0