btw lite sådär

ligger och kikar film men jag bara måste få dela med mig av detta..

jag har utvecklat ett beroende ;o
och inte vilket beroende som helst, nejnej, det här är allvarligt!
pepsi, lakrisal och sura vingummin ;o
har druckit typ 2liter pepsi ikväll och ätit en massa lakrisal och vingumin så min tunga känns sådär typ bortdomnad ;<
jag vill ikkke veta hur min kropp ser ut inuti ;o

tänkte bara dela med mig av det fantastiska konstaterandet :]

och förresten en till grej, lite komiskt sådär, tycker jag iaf..
mormor kom förbi idag, hon hade vart och köpt skor, ett par stövlar närmare bestämt, på rea men när hon kom hem så var de för små fastän hon testat de i butiken(?) aja, det kan ju hända vem som helst lix och då gav hon de till mig för att jag har lite smalare fötter än henne och jepp jag kunde harom, inget konstigt eller komiskt så långt..
men, det var inte vilka stövlar som helst, haha utan det var ett par svarta lackstövlar..
aha tänker ni, det var ju verkligen kul och jag förstår er :')
det är ju faktiskt bara jag och amanda som förstår själva grejen med det egentligen :'D

det är så att amanda har ett par sånna och har haft ett väldigt bra tag och visst jag gillarom, de är otroligt snygga på henne men jag har ju inte tänkt köpa nåra sånna :)
men så en dag så ser vi ett par likadana, ja förutom amandas par alltså, och då säger jag att jag inte förstår varför man går och köper ett par likadana som man vet att en annan person man träffar ofta har..
inte för att man inte får det, absolut inte, men det är lite komiskt att nån köper likadana som en annan köpt en tid innan :')
och jag säger inte att det är förbjudet att köpa likadana skor, haha det vore ju assjukt, men jag skulle ju inte vilja ha exakt likadana skor som amanda, inte för att hon har fula skor, för det har hon verkligen inte, jag skulle kunna ha vartenda par hon har :) men för att det skulle ju se knas ut om vi hade lika skor hela tiden när vi är bästa vänner och ses väldigt ofta tillsammans, ah ni fattar :'D

aja det blev jävligt rörigt och hitochdit men saken var den att jag sagt att jag ju inte tänkt köpa såna stövlar när amanda har såna osv åså kommer mormor med ett par som hon vill att jag ska ha för att de är för små för henne :p
ah lite komiskt sådär på kvällskvisten för mig!

film nu, tjao :*

/ fior

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0