caribinghi

arrrå, den karln,,
inte nog med att han ser ut som en apa utan han kan bete sig som en också ;o haha nerå men han måste ha jävligt skitiga fingrar för tim fick typ världens inflammation i ögat efter att han rivit honom ire :p
haha träffade tydligen på honom i somras fick jag reda på igår,, han var inte trevlig då och jag gillar honom inte för det :')
men han är ju rätt bra när man lyssnar åså faktiskt men det vill jag ju knappt erkänna men ah :'D

ne nog om det, över till något annat,,
bad mami beställa min p&l-biljett igår och hon svarade gladeligen ja och hon skulle fixa det så fort hsom möjligt :]
klad sofie!

planerar också en vecka i göteborg i sommar med my ämändas, gäller att vara ute i tid så man vet när man ska säga till på lilla fågelsången att man vill vara ledig :')
kommer bli en great sommar känner jag på mig redan nu, puss på det :*

nu sitter jag och lyssnar på jonathan som berättar om sina vilda äventyr på stureplan med sin scarf ;D

hido!

/ fior

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0