countdown

återigen söndag och en ny vecka står för dörren, säga vad man vill om det men jag har iaf haft en otroligt mysig och lugn helg hemma hos oskar.
började helgen med vad som skulle ha blivit en trevlig partyfredag men som inte alls blev så partyparty utan stannade på två groggar och ett dåligt humör!

jag och amandaw mötte upp amandas kl7 och vi drog hem till amandaw och fixade iordning oss, sen fick vi skjuts av crille föffffan till poppe där det blev lite förfest, det var trevligt!
sen skulle vi vidare till falun och då fick mitt humör ett abrupt slut och allt blev kort och gott sagt, förjävligt.
har man inte råd med egen dricka så ska man fasiken inte partaja heller :] fick jag det sagt också!
bussresa till falun, enbart jobbigt och enformigt somfan men tillslut kom vi fram,, fast ah, ingen höjdare precis, som att kasta pengar i sjön ungefär..
jag hade nog tillochmed haft större nöje med att stå och slänga pengar i sjön än att bli av med de på pinsam skit :'D hah!

iaf, jag och amandaw blev hämtade av pluppie och fredrik i falun, tack! riktigt skönt efter så mycket tjaffs, så åkte vi till borlänge, hem med amandaw sen hem med fredrik, hämtade oskars bror sen hem till plutti och myste och sussade :*
det var en bra början på kvällen och det kunde inte blivit bättre slut :]

har vart hos oskar hela helgen och kom hem för nån timme sen, verkligen bästa helgen på hur länge som helst, han gör mig så glad! åh puss :*
saknar honom hela tiden när han inte är nära!
KURR <3

just nu så sitter jag mest,, musik åså, strax middag och samtal med mami&papi, så simma lugnt eller nåt.
hejtåå.

/ fior




Kommentarer
Postat av: oskar

har varit bästa helgen på massa länge bebi :)

får gärna göras om typ, varje helg? (a) KURR!

<3

2009-03-15 @ 22:48:01
URL: http://oskarii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0