home again

efter en helt klart värd vecka uppe i höglekardalen :]
haft sol nästan varje dag och temperaturen har inte understigit -2 strecket på dagarna någon gång, perfekt faktiskt :)
jättefin åkning, backarna var helt okej och utsikten från fjälltoppen äre inte mycket som slår, riktigt fint!
jag och erik spenderade dagarna i backarna och kvällarna inne i stugan med kortspel och andra sällskapsspel tillsammans med mami och papi framför elden.. jättemysigt vare :)

igår så började resan hem,, åkte en massa bil och det var jättetråkigt .__.
men sen började vi närma oss, vi stannade i mora och åt och sen skjutsade de mig till djurås, pluppe skulle handla så jag väntade där på honom åsen så åkte vi hem till honom :* galet gos var bara förnamnet!
efter en vecka utan honom så ska jag säga er att det var hur jekla mys som helst att få pussa på honom igen :]

vi kikade film och gosade en massa, det var bäst, allt med honom är bäst :]
somnade hur skönt som helst och sov, som alltid brevid honom, hur bra som helst  :*
och vakna upp brevid honom är det bästa jag vet, absolut bäst :)

nu är jag hemma iaf :]
pluppen skjutsade hem mig, jävla sötnos han är :*

ska strax kila iväg till statoil och införskaffa mig lite tjockisgott + telefongrejs :]
hoppas alla haft ett lika bra lov som jag :')

/ fior





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0