lost and found

blev en dag hemma från skolan idag igen,, vaknade imorse vid sju med sprängande huvudvärk så jag somnade om.
vaknade efter nåra timmar och kände mig mycket piggare så jag tog tag i kragen och städade mitt rum, ordentligt! damsög och torkade, ujuj vad jag stod i här hemma :']
men nu är det äntligen klart och jag känner mig asduktig :D brukar alltid vara så att jag skjuter på det tills det knappt går att gå in utan att snubbla över kläder och skor som ligger utspritt, men nu jevlar :]
fick massa beröm av mami när hon kom hem för att jag vart så duktig, haha glad sofie :D
pizza åkte hon och köpte också (a) jag ska definitivt göra om detta snart igen, gillar när mami är på bra humör :)

funderar också på vad jag ska ha på mig på fredag..
såhär klurigt har jag aldrig upplevt ett klädval till partaj, det är jättesvårt att bestämma sig.
tror inte jag vill ha klänning eller kjol den här gången, utan jag kör nog på jeans och ett linne + tröja, det får bli enkelt men snyggt och inte för överdrivet fixat. tror jag kör på det minsann!

just nu sitter jag och försöker knåpa ihop mitt engelska b arbete om dolly parton, det går väl sådär,, har inte direkt lusten för att orka göra nåt überbra så det får bli nåt halvtaskigt ihopdrag ;o skulle aldrig spelat så mycket copter på dina lektioner mårten! hoppas du kan förlåta mig imorn och att jag får behålla mitt vg i kursen såhär långt (a)
höhö, jag får slå på charmen och va lite extra snäll mot lille mårtis imorn så blire nog finemang :']

nu ska jag försöka vidare,, hejdo :*

jag saknar mina bröder ;<
<3<3<3<3<3<3<3<3<3



/ fior

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0