more than words

klockan är nu aningen för sent och jag borde sova sen ganska många timmar tillbaka men här sitter jag, helt klarvaken.
somnade vid 1 men vaknade nästan direkt av en mardröm, hatar det, helt kallsvettig var jag och rädd så ah jag vet inte ;o asleski ju :<
håll om mig bebi ;<

så, jag satte mig här och slog igång lite lugn musik för att komma in i sovmode igen,, behöver jag tala om att det inte har hänt nåt än? tänkte att det var rätt uppenbart så yep, så ligger det till.
tyckte min lilla hörna var tråkig så,, PAINT ftw klockan typ 02.00 en söndagnatt! kan det bli bättre eller?
mjo, med all säkerhet mycket bättre men ah, det får duga! det mesta duger i krig.

tränade tumbling idag också btw, det gick finafisken trots att jag var på ganska dåligt humör :o jag ber om ursäkt för det och jag ska bättra mig!

ne, nu måste jag väl försöka sova ändå trots att något sovmode inte infunnit sig..
så godnatt och sovvidaregott eller vad jag ska säga :]
_______________________________________________________________

oskar, åh <3

/ fior


Kommentarer
Postat av: oskar

<3

2009-03-09 @ 16:19:04
URL: http://oskarii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0