no stress

nanana, jag är happyface,, så inihelvete happyface är jag tillochmed!
och vet ni varför?

joni, det är för att mitt liv råkar vara ruskigt nära perfekt just precis nu..
jag har universums bästa mami, papi och bröder, jag har vänner som är bäst och alltid ställer upp och jag har världens bästa oskar :* han! finns ingen bättre. <3
ni förstår inte hur det känns att vara omgiven av de allra bästa av människor! alla borde få uppleva den känslan jag känner just nu, det är underbart!

helgen har vart bästbästbäst :* mys!
det var väl typ det jag ville berätta,, jag är lycklig!

sängen + psykologi-boken nu, psykologi-prov imorn (y)
så g'natt!

/ fior

Kommentarer
Postat av: Anonym

Rakkarns Rabarber!

Har nog lite för mycket att tänka på nu!

haha, hur fan lyckas man skriva fel på nått sånt där ? ;O

2009-03-23 @ 22:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0