oh, now you know i just don't care

totalt ovärd skoldag om man ser till lektionerna, gjorde ingen nytta, som vanligt iofs men ah :]
jonathan, amandaw och tess gjorde skolan värd idag :D

efter skolan tog jag bussen till borlänge för att möta min mandi, vi skulle fixa biljetterna till nästa helg..
karln som vi skulle möta upp var inte ready så vi drog till kupolen och jag köpte en otroligt snygg bikini, jag är lite kär faktiskt :') träffade på hanna som åt med oss på donken åså, trevligt :]
efter ett tag fick vi reda på att vi inte skulle kunna fixa biljettisarna idag så jag följde med amanda hem en sväng, vi missade att plinga vid henne så vi fick gå av en hållplats senare och traska tillbaka, haha tokigt kan det bli när fie och mandi är i farten vill jag lova :'D

sen tog jag bussen tillbaka, klev av, hoppade på nästa buss,, hem mot hedemora ._.
pappsen kom och hämtade mig vid statoil för jag orkade inte gå idag och nu sitter jag hemma, har nyss ätit kyckling och dricker pepsi (ja, ni borde anteckna..).

tack for now, strax ska jag hoppa in i duschen och silverera mitt hår som är förjävligt.

heddå mäddä.

/ fior



och nej, jag är inte lika happy som på bilden för tillfället, faktiskt jättemycket mindre happy!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha men vad läskigt, läste din blogg nu när jag har skrivit i min om torsdagen.

Vi har nästan skrivit likadant! :S

Du ser va lika vi är när det gäller tänket :P haha!<3

2009-03-05 @ 22:00:52
URL: http://amandastrand.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför äru inte happy? :<

2009-03-05 @ 22:58:04
Postat av: Anonym

/oskar

2009-03-05 @ 22:58:20
Postat av: Brothaa

varför äru inte happy rå? :( <3

2009-03-07 @ 17:57:44
Postat av: sofie

brotha, we'll talk about allt lateron :D

2009-03-07 @ 20:02:42
URL: http://ffior.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0