run it

goddagens!
igår var knas på många sätt men det som tar priset var fan foten/benet (?) in i portrutan, what's up with den liksom?
aja, spenderade kvällen mestadels tillsammans med brushaen, amandaw, men också med tess, jonna och amandas..
men som sagt, mestadels med amandaw, tess stannade på festen i domnarvet, jonna åkte hem och amandas drog till munken..
festen var väl inget att hurra för och jag blir helt dålig och hostig när jag är i en lägenhet där alla röker inne ;s
ah, det var väl inte det roligaste jag vart med om precis men det är alltid trevligt att umgås med amandorna och tess ofc :]

jag och amandaw drog vidare och det ordnade upp sig mycket bra så ah, inget att klaga över efter det :]
det löste sig fint och jag fick träffa min sötnosbeb :* bäst är han!

kom hem till amandaw och vi pratade en massa skit med hennes syster och fick för oss att kika skräck, jag är aslättskrämd och ah det var inge najs film o:
gick väl och sussade vid halv3 - 3 nångång iaf :]
vaknade imorse och var som en zombie ._.
käkade lite frulle sen var jag tvungen att dra till bussen hem eftersom vi ska på dop idag :)
prinsessan ska döpas och klassen ska vara där och kika, blir fint det!

efter dopet åker jag direkt hem till oskar :* mysgos kväll med honom är precis vad jag längtar efter! <3

nu ska jag slänga i mig lite mat sen fortsätta fixa mig inför dopet :*
skeppo!

/ fior



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0