she moves in her own way

yep, she sure do..
här ska ingen komma och bestämma hur det ska levas, nepp, hon bestämmer helt själv serrni!


sjukling idag, sovit länge och absolut inte gjort ett dugg vettigt fastän jag lovade mamma att plugga.. it sux big time!
prov på måndag, åtta kapitel och jag har inte läst första än, känns great.. har mig själv att skylla i know men det blir inge lättare med den vetskapen tyvärr.
är helt slut vad gäller skolan, har ingen som helst ork över för det.. det enda jag känner för är att umgås med mina ämändas, träffa oskar, träna med alla babes och träffa mina classmates, allt annat är bara suddigt och jag orkar aldrig riktigt räta ut det så jag ser allt tydligt.. men det kommer väl en tid för det också antar jag!

mitt hår också, kan ju försvinna? eller åtminstone samarbeta med mig,,
det är förskräckligt, gult och jävligt och jag O.R.K.A.R fan inte jävlas nåmer med det, det blir fanimig mössa och grejer -.-
och när jag ändå är igång,, nån frivillig, något sånär kunnig, som har lust att klippa mig litegrann också? jag orkar inte gå till kattis och betala en massa för jag är pank och jag har andra saker här i världen som jag vill lägga pengar på eftersom min kära mor inte vill betala ._.

nej usch, det finns mycket just nu som jag vill klaga på, det är en sån tid på året,,
det har vart kallt ett bra tag och man börjar komma in i månaderna då man vill att det ska vända men det är precis vad det inte gör och man blir bara mer och mer trött på vädret och längtan efter sommar blir helt galen och när det inte blir som man vill så deppar man ihop och vill inget alls..
så är iaf jag nu och jag skulle kunna göra vad som helst för att sommarn ska komma!

dagens + går iaf till min kära far som lagade mat helt själv idag utan order från mami, creds till honom!
dagens grande - går till ebba som käkat sönder mina favorit trosor, morr..
(mys tänker ni, men ah, hon är hund så vad gör man)

just nu vankas det nåt gö i köket så jag ska trippa dit och kika en sväng, sen teleportera mig till bebes säng och mysa!
åh, om jag ändå kunde teleportera mig, vad allt skulle bli gos då ;<
men nu är man ju en vanlig dödlig och inte nån supertjohejsanbrutta så ah .__.

men hejdo eller nåt!

/ fior

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0