some people are just great

tralala it's friday :]
solen skiner, snön har försvunnit ännu lite till och jag är gladis :) våren är påväg trots ett par bakslag, det känns bra!

sitter i skolan på teckenspråk, min enda lektion på fredagar, känns lite sådär men det funkar väl.. höh
efter skolan sticker jag till borlänge en sväng och efter det ska jag hem och duscha och fixa mig litegrann för lite party ikväll med amandorna, tess och marcusarna.
tar 18.00 bussen till borlänge och tess möter upp mig i centrum, this is going to be great :]

och på lördag är det dags för dop, jennys lilla prinsessa ska döpas och hela klassen ska dit och kika, trevligttrevligt :)
efter det får vi se va det blir.. djurås med amanda och jocke? hemma med mami och papi?
äh vi får se helt enkelt :]

nej nu måste jag ägna mig åt alla genuina tecken vi går igenom, ruskigt kul ._. ehe :D
heddo!

/ fior

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0