test of time

jani, vad säger man?
jag har haft en jättebra dag iaf :]
började med skola till halv12 sen stack en del av tjejerna i klassen till kupolen och vi kikade runt lite och skrattade en del..
efter det satt jag mig på resecentrum för att vänta på bussen hem till bebe :*
åkte hem till honom och fick pussa massa på min pluppie, ih det bästa som finns!
kikade på en massa bilder från sommaren och herregud vad man började längta då, ujuj.. kom nu sommar!
och sen skjutsade han mig till tåget och nu saknar jag honom sådär fruktansvärt mycket igen ;<
men på lördag :* ih, jag längtar!!

nej uss va tröttis jag blev nu, det blir sängen minsann.
skepp ohoj!

/ fior

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0