the beautiful truth

sanningen är allt annat än vacker idag, jag är så fruktansvärt irriterad och besviken på mig själv så jag skulle kunna lägga mig ner och gråta stora floder ;o
så himla drygt med mycket i skolan just nu, ligger massa efter och det känns som om jag aldrig kommer komma ikapp utan bara står och trampar på samma ställe hela tiden..
träningen idag gick jättedåligt och jag vart bara arg, blir så frustrerad när jag vill så mycket och inget går som planerat, det är den värsta känslan som finns.. känns som om man misslyckas totalt! att man är helt misslyckad..

och nu är jag rädd, helt fruktansvärt jätterädd, har världens klump i magen ;<
vill att du ska vara glad och må bra, alltid!
finns alltid här iaf, har sagt det förut och säger det igen för precis så är det!
<3


nejni, nu ska jag kliva in i duschen för det har som vanligt tagit lite längre tid än planerat att ta sig dit..
vi hörs!

och oskar är den bästa jag vet :*

/ fior

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0