vore asnajs

for sure,,
jag och min trogna följeslagare mandi kom idag på att vi väldigt jävla gärna ville sticka utomlands en vecka innan sommarn och innan skolavslutning åså,, så vi tog vårt pick och pack efter skolan och åkte raka vägen till ticket och kikade läget.
vore ju skönt ifall vi skulle kunna flyga härifrån så vi slapp åka till arlanda åså tänkte vi och det visade sig att det fanns två platser kvar på ett flyg till alanya i slutet av maj,, galet sugna vi blev på att bara boka och sticka, men vi småflickor fyller ju inte 18 förns 15de och 18de juni så ah, det gick ju inte riktigt :] men sugna blev vi!
men vi var tvungna att bestämma oss innan den 25mars och det var lite för kort  varsel åså, så njae, nog för att det skulle vara jävligt najs men ah som sagt, lite kort varsel..

mamma verkade iaf inte helt omöjlig när jag la fram förslaget så det var ju great, det enda hon var lite nojjig över var väl ifall det skulle hända oss något när vi var borta.. hon är så dottrig min mami, sötan :'D
men hon tyckte, precis som amandas mamma, att vi skulle hålla utkik på lite sista minuten resor fram mot slutet av maj åså, så ah, jag hoppas verkligen vi hittar något som passar oss bra :)
det vore verkligen definition av underbart, min bästa vän och jag en vecka på en strand nånstans..
GALET underbart!

vi får helt enkelt hålla utkik och se vad vi hittar :)

menäh, nu ska jag duscha sen kika på lille benjamin buttttis :]

/ fior

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0