memories that remain

sjuukt seg idag ._.
är genomförkyld och har sovit bort det mesta av den här dagen, INTE godkänt..
så jävla tråkigt så jag kräks påre, jag vill vara pigg och kry, kunna vara med oskar innan han åker till turkiet, gå i skolan så jag får allt gjort innan sommarn osvosv, jag hatar att vara sjuk, verkligen hatar!

anyways..
mamma åkte in till akuten tidigt imorse också, buksmärtor is the shit sa hon innan pappa och hon åkte!
ne det gjorde hon inte men det hade vart sjukt roligt om hon hade gjort det.
hon ligger iaf inlagd på avd11 på falu lasarett nu och ska förmodligen opereras så snart som möjligt.. jag är rädd om min mamma och jag tycker det är läskigt när hon ska opereras men hon ligger på den avdelningen där jag gjorde min praktik så jag vet att de är duktiga där och att hon blir väl omhändertagen :) det känns bra.

17 dagar kvar till lov, 9 dagar kvar i skolan, 31 dagar kvar tills jag betraktas som vuxen, känns rätt bra :*
nejni, nu ska jag ta tag i min skolgång och färdigställa ett par arbeten jag har kvar att göra innan sommaren.
puez heido

<3 oskar.

/ fior

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0