softworld

jag skriver inte mycket här inte, nje..
men saken är den att vi har haft krångel hemma i huset så har bott hos mormor typ 2veckor eller nåt nu så ah.
sen har det inte hänt så fasligt mycket som jag känt att jag vill skriva ner heller så, en blandning av de två och ni har bevittnat resultatet :]

iaf, sitter hemma hos bebe och kikar lite medans han ligger och spelar bilspel eller nå i sängen ^^ söt är han, min babe!
har spenderat helgen med honom och igår var vi på grillfest hos fredrik, rökte lite vattenpipa åså :) va ju rätt lugnt måste jag säga men det var jättetrevligt :]

träning ikväll och jag är inte taggad :) vill verkligen inte åka hem från babe, saknar honom som en dåre bara jag tänker på att jag måste åka och ändå ligger han bara en meter ifrån mig o:
men det måste väl gå ändå, gick ju ganska bra förra söndagen och jag var inte så speciellt peppad då heller så..
men ah, tack typ!

<3 oskar

/ fior

om du inte kan förmå dig att förstå och inse
att den här gången var det hos dig felet låg,,
ja då tycker jag synd om dig.

Kommentarer
Postat av: Nyhlin

Softworld passade ju rätt bra som rubrik xD

2009-05-10 @ 20:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0