sunrise

blev en trevlig stund med natta&madde, men rätt tidigt hem, var sjukt trött..
men när jag väl kommer hem så är jag inte ett dugg trött och sitter uppe och glor runt på massa skit bara, haha så jävla segt!


alltså, jag hatar verkligen allt som har med bloggdesign och skit att göra!!!
_jag_har_inte_ork_och_tålamod_för_att_kunna_försöka_mig_på_något_seriöst_ fint_
jag är helt handikappad vad gäller alla program man kan pilla i..
så någon vänlig själ som kan sånt får ju asgärna hjälpa mig en smula om den har tid för det nångång, hah.
menäh,,, paint is the shit for now som ni ser.

ah, jag saknar oskar också men det visste ni väl förmodligen redan så nu säger jag heido och godnattis :*


/ fior

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0