somewhere

alltså, jag kan omöjligtvis vara den enda som är förälskad i versionen
av "somewhere over the rainbow" som man hör i någon reklam på teve..
den är helt jekla underbar och jag har lyssnat på den minst tusen gånger
under de senaste dagarna och tänkt på oskar varenda gång, jag blir så lugn
och blir så glad och känner verkligen hur lycklig jag är över att det är han och jag :*
önskar jag kunde visa honom precis alltalltallt
jag har inom mig, alla känslor
och tankar jag har om honom,,
för hur mycket jag än skulle försöka sätta ord på allt jag känner för honom
så skulle det aldrig bli tillräckligt nog, men hoppas han har någon aning om hur
mycket han betyder för mig iaf min plupp :) <3<3<3



somwhere over the rainbow - Israel Kamakawiwo'Ole


att han, med endast en ukulele, kan få låten så
hiskeligt underbar är helt fantastiskt.
jag älskar den!

/ fior

Kommentarer
Postat av: SmeX

låten är asbra :D:D

2009-06-21 @ 22:07:46
URL: http://smexdesign.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0