tävling!

En tävling som denna kan man bara inte missa att vara med i. ( Trots att det är grisigt många som är med och att chansen att vinna känns liiite för långt bort [: )

Anywho, tävlingen är hos Fokis.se och vinsten är en iPhone med valfritt skal från mrGizmo! Skalet jag valde är detta! Rosa ofc, det är ju ingen hemlighet att det är min favoritfärg så atteh :D

Man har ju aldrig sådan tur att man vinner i sånna här tävlingar, men jag kan inte låta bli att vara med iaf.
Önska mig lycka till och håll tummarna nu! :)

/fior

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2010-01-12 @ 21:09:30
Postat av: Albin Loán

Helt rätt inställning. Satsar man inget kan man inget vinna, så är det bara. :)



Jag vet själv, satsar 100% på min musik nu, slutade jobba i september förra året och hur lätt är det att bli artist idag? Den sannolikheten är nog mindre eftersom konkurrensen är så hög. Men allting går! :)



Lycka till!



/Albin Loán

2011-01-12 @ 08:11:06
URL: http://www.finest.se/albinloan
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Hej söt! Vill du vinna veckans intervju hos mig? :) Allt som behövs är en kommentar! Hoppas du är med! <3

2011-05-02 @ 22:32:50
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0